Vragen: Hoe kan ik mijn reparatie bij u aanbieden? Vervelend dat u een defect product heeft. Wij willen onze uiterste best doen dit zo adequaat mogelijk voor u op te lossen. Wij verzoeken u in ieder geval uw reparatie op de reparatie-pagina aan te melden. Wij zullen u dan zo spoedig mogelijk nader berichten. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Waar vind ik de prijzen voor de aangeboden producten? U kunt bij ons in de showroom terecht voor een vrijblijvende prijsindicatie. Hier helpen wij u graag met een kop koffie en een glimlach. Monteert Banosol de producten zelf? Wij komen altijd eerst bij u op locatie kijken om in te meten en de montage mogelijkheden te bespreken. Na akkoord op de offerte komen onze monteurs de producten bij u instaleren.
FAQ of Contact! Wij staan u graag ter zijde om u hierin te assisteren. In onze showroom helpen wij u hier graag mee verder.
Soms wil het even niet lukken. Hoe werkt de afstandbediening nou? Welk onderhoud heeft het lamellendak nodig? Weet u het even niet? Vraag het ons.
Loopt u even vast met uw design?Schroom niet, kom eens langs. Onze adviseurs denken graag met u mee en hebben jarenlange ervaring.
Banosol heeft meerdere prijzen in het vakgebied behaalt. In onze showroom is dit ruimschoots terug te zien.
W.M. Dudokweg 91703 DA Heerhugowaard
072 - 5746563
info@banosol.nl
Zondag en Maandag : GeslotenDinsdag t/m Vrijdag : 09:30 - 17:00Zaterdag : 10:00 - 16:00
created with