Veelgestelde vragen

Staat uw vraag er ook tussen?

Deze pagina zal gevuld gaan worden met veel gestelde vragen.

Onze website is nog vrij nieuw (januari 2021) en dus zal deze pagina meer en meer groeien. Staat uw vraag er echter (nog) niet tussen? Schroom niet en contact ons dan via de Contact-pagina en stel uw vraag alsnog.



Vragen:


Hoe kan ik mijn reparatie bij u aanbieden?
Vervelend dat u een defect product heeft. Wij willen onze uiterste best doen dit zo adequaat mogelijk voor u op te lossen. Wij verzoeken u in ieder geval uw reparatie op de reparatie-pagina aan te melden. Wij zullen u dan zo spoedig mogelijk nader berichten. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.


Is Banosol bereikbaar tijdens deze Covid-19 periode?
Tijdens de Lockdown trachten wij zo goed mogelijk voor u klaar te staan. Plan met ons een afspraak in bij u thuis of via een Videocall. Neem even contact met ons op via de mogelijkheden op de contact-pagina.

????????

FAQ of Contact!

Wij staan u graag ter zijde om u hierin te assisteren.

In onze showroom helpen wij u hier graag mee verder.

Ondersteuning

Soms wil het even niet lukken. Hoe werkt de afstandbediening nou? Welk onderhoud heeft het lamellendak nodig? Weet u het even niet? Vraag het ons.

Design

Loopt u even vast met uw design?
Schroom niet, kom eens langs. Onze adviseurs denken graag met u mee en hebben jarenlange ervaring.

Vakmanschap

Banosol heeft meerdere prijzen in het vakgebied behaalt. In onze showroom is dit ruimschoots terug te zien.