Veelgestelde vragen

Staat uw vraag er ook tussen?

Vragen:

Hoe kan ik mijn reparatie bij u aanbieden?
Vervelend dat u een defect product heeft. Wij willen onze uiterste best doen dit zo adequaat mogelijk voor u op te lossen. Wij verzoeken u in ieder geval uw reparatie op de reparatie-pagina aan te melden. Wij zullen u dan zo spoedig mogelijk nader berichten. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Waar vind ik de prijzen voor de aangeboden producten?
U kunt bij ons in de showroom terecht voor een vrijblijvende prijsindicatie. Hier helpen wij u graag met een kop koffie en een glimlach. 

Monteert Banosol de producten zelf?
Wij komen altijd eerst bij u op locatie kijken om in te meten en de montage mogelijkheden te bespreken. Na akkoord op de offerte komen onze monteurs de producten bij u instaleren.  


FAQ of Contact!

Wij staan u graag ter zijde om u hierin te assisteren.

In onze showroom helpen wij u hier graag mee verder.

Ondersteuning

Soms wil het even niet lukken. Hoe werkt de afstandbediening nou? Welk onderhoud heeft het lamellendak nodig? Weet u het even niet? Vraag het ons.

Design

Loopt u even vast met uw design?
Schroom niet, kom eens langs. Onze adviseurs denken graag met u mee en hebben jarenlange ervaring.

Vakmanschap

Banosol heeft meerdere prijzen in het vakgebied behaalt. In onze showroom is dit ruimschoots terug te zien.